Beknopt verslag van de vergaderingen, bijeenkomst en rondgang in de maanden oktober en november 2017

In deze vergaderingen is veel aandacht besteed aan hoe wij als huurdersvereniging onze achterban kunnen bereiken. Hier zijn een aantal ideeën ontwikkeld waar we de komende tijd mee aan de slag gaan. Dit zal dan ook een van de speerpunten worden in ons meer jaren werkplan. In dit kader hebben we ook aangesloten bij de wijktafel in Pauwenburg.
De diversen werkgroepen hebben overleg gehad in deze periode zowel met de woonbond, l’escaut en de wijkraad Pauwenburg.

kleine cirkel. Op 15 november hebben we onze ledenvergadering gehad helaas was de opkomst niet erg hoog ongeveer 35 personen. Tijdens deze vergadering is het nieuwe bestuur voorgesteld en zijn de wijzigingen in de statuten en huishoudelijk regelement goed gekeurd. En in de rondvraag zijn diversen vragen van de leden beantwoord.
Tijdens de bewonersbijeenkomst heeft de Veiligheid Regio Zeeland een uitleg gegeven over brandveiligheid in en om het huis.
Mocht u vragen hebben reageer dan via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Voorzitter HVL